• (Android/iOS) Talking Ginger cheat code mulți bani

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Ginger ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Ginger IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code mulți bani ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Talking Ginger 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Imi spioneaza copilul prostii naibii

    Talking Ginger บันเทิง bcxh

    Atenți și vedeți oameni în ochii lui ...va rog să mă credeți !L-am avut „unde stai"„câți ani ai" „ești bună de futut" și alea ..Wtf !Are camere jur !Înjură !..când va întreabă de unde sunteți ...Ești bună de futut de unde știe oare ??Are camere !

    Eo pe mamă a enervați de mă pus cât timp mă jocul astta an altă cameră

    Motivul pentru care l-am notat cu două stele este pentru că este un joc distractiv, dar dacă te uiți în ochii lui Ginjers, vei vedea un bărbat cu mască, te rog să remediezi această aplicație!!!!

    Prea prost ca să fie adevărat!

    Frate, am văzut un bărbat în ochii lui, nu este o glumă, frate și am văzut o fereastră, nu joc această aplicație kk nu este o glumă

    Dar e cam se copii mici

    El nu este rău, așa cum toată lumea a spus că îmi place, este atât de drăguț. Nu există niciun bărbat în ochiul lui.

    Aplicație foarte bună Îmi place această aplicație, puteți adăuga jocuri noi în acest Ginger vorbitor

    Acest joc este ok. Dar de ce era hârtia igienică acolo? Chiar îl urăsc. Vă rugăm să nu-l descărcați

    Pune-ţi degetul pe cameră şi nu o să mai vadă. Vă puteți juca liniști dacă acoperiți camera!

    E placa cu came.

    Nu lam descarcat dar pare interesant si umpic PLICTISITOR

    Prea multe reclame.

    Se vede ceva ciudat in ochii lui .

    Nu e nicio cameră în ochii lui! Nu mai speriați copiii! Nu este adevărat!

    My Talking Tom Casual dpt

    Nu stiu ce sa spun cand il spal pe dinti imi apare intrun ochi o fereastra(nu pare a fi din joc,pare reala asa cred )iar in celalalt se vede ceva nu stiu cum sa-l descriu dar tom si angela nu au camere ma -m uitat foarte mult si nu se vede nimic totusi ginger este un joc mai slab decat tom si angela. semana cu un om .Totusi eu lam dezinstalat pt precautie.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :